ГОДИШЊАК ЗА ПЕДАГОГИЈУ 1 (2019)
Часописи Филозофског факултета издати 2019. године
UDK
37
ISSN
1821-4770
COBISS.SR-ID
174017804
DOI
https://doi.org/10.46630/gped.1.2019
АДРЕСА / ADDRESS
Ћирила и Методија 2, 18000 Ниш / 18000 Nis, 2 Cirila and Metodija
е-АДРЕСА / e-MAIL ADDRESS
pedagogija.godisnjak@filfak.ni.ac.rs
УРЕДНИК / EDITOR
КООРДИНАТОР / COORDINATOR
КООРДИНАТОР / COORDINATOR
Др Зоран Станковић
ПЕРИОДИЧНОСТ / PUBLISHING INTERVAL
два пута годишње / semi-annually
БИБЛИОТЕКА / LIBRARY
ПЕРИОДИКА
ТЕЛЕФОН / PHONE
+381 18 514 312, локал/ext 191,194
ИЗДАВАЧ / PUBLISHER
Филозофски факултет Универзитета у Нишу / Faculty of Philosophy, University of Nis
ЗА ИЗДАВАЧА / FOR PUBLISHER
Проф. др Наталија Јовановић, декан
WEB АДРЕСА / URL
https://izdanja.filfak.ni.ac.rs/casopisi/2019/godisnjak-za-pedagogiju-god-iv-broj-1-2019
Прилози
- 1 Preuzmite knjigu/Download book
- 2 САДРЖАЈ
- 3 Zoran Stanković, Milica Dimitrijević, PREDMETNA ANALIZA (PEDAGOŠKE) INFORMATIKE U STUDIJSKIM PROGRAMIMA PEDAGOŠKIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA U SRBIJI I INOSTRANSTVU [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.01]
- 4 Марија Јовановић, Драгана ЈовановићБисера Јевтић, ПРЕГЛЕД ЗАСТУПЉЕНОСТИ ДИДАКТИЧКИХ САДРЖАЈА У САВРЕМЕНИМ КУРИКУЛУМИМА ПЕДАГОГИЈЕ [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.02]
- 5 Zorica Stanisavljević Petrović, Marija Marković, Anastasija Mamutović, ŠKOLSKA PEDAGOGIJA U STUDIJSKIM PROGRAMIMA OSNOVNIH AKADEMSKIH STUDIJA PEDAGOGIJE – ANALIZA SILABUSA [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.03]
- 6 Јелена Максимовић, Јелена Османовић, КОМПАРАТИВНА АНАЛИЗА МЕТОДОЛОШКЕ ГРУПЕ ПРЕДМЕТА НА СТУДИЈСКИМ ПРОГРАМИМА ПЕДАГОГИЈЕ У НИШУ, ЗАГРЕБУ, ОСИЈЕКУ И РИЈЕЦИ [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.04]
- 7 Тамара Вукић, ДИДАКТИЧКЕ ИНОВАЦИЈE КАО ИМПЕРАТИВ УНИВЕРЗИТЕТСКЕ НАСТАВЕ: ПРЕГЛЕД МОДЕЛА И ТЕХНИКА НАСТАВНОГ РАДА [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.05]
- 8 Aleksandra Jovanović, Maja Kostadinović, DIGITALNA KOMPETENTNOST ADOLSECENATA [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.06]
- 9 Милан Миљковић, ХУМАНИСТИЧКО-ВАСПИТНИ КОНЦЕПТ ЧОВЕКА: О (НЕ)МОГУЋЕМ КОМПЛЕМЕНТАРНОМ ОДНОСУ ЈЕЛИНСКЕ И САВРЕМЕНЕ ФИЛОСОФИЈЕ ВАСПИТАЊА [https://doi.org/10.46630/gped.1.2019.07]